می‌خواهید عضو ایکسب شوید؟ راهنمای عضویت در ایکسب را ببینید

ایکسب اولین بازار عمده فروشی آنلاین در ایران است. تمامی افراد زنجیره تامین (خرده فروش‌ها، عمده فروش‌ها، تولیدکننده‌ها، صادرکننده‌ها و واردکننده‌ها) می‌توانند با عضویت ایکسب از خدمات ایکسب استفاده کنند.

ایکسب بستری برای توسعه کسب و کارهاست. با عضویت در آن می‌توانید کالا و خدمات خود را در سراسر جهان به دو زبان انگلیسی و فارسی عرضه کنید و متعاقبا از شرکت‌های فعال در سایت ایکسب مواد اولیه یا کالاهای مدنظرتان را خریداری کنید.

در این ویدیو سعی کرده‌ایم نحوه ثبت نام و کاربری پلتفرم ایکسب را توضیح دهیم. اگر بعد از مشاهده این فیلم باز هم سوالی داشتید می‌توانید یا برای ما کامنت بگذارید یا با شماره 26302410 -021 تماس حاصل کنید.

عضویت در ایکسب برای تمامی صنایع و کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش فروش محصولات و خدمات خود هستند مناسب است. ایکسب از جمله سایت‌های B2B است که اولین ایکامرس یا بستر تجارت الکترونیک را برای صنایع مختلف ایجاد کرده است.

اکنون بیش از 12 هزار شرکت از صنایع مختلف عضو این سایت هستند و بیش از 13 هزار محصول در سایت ایکسب ثبت شده است. اگر شما هم می‌خواهید بخشی از این بازار بزرگ آنلاین ایرانی باشید به آدرس www.ecasb.com مراجعه کنید.

سایت ecasb از سال 1382 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1387 با ارتقاء و بهینه‌سازی وبسایت، فعالیتش را در بخش B2B گسترش داد. در این دوره تمرکز ایکسب بر بخش انرژی (نفت، گاز، پتروشیمی، برق و غیره) و تامین اقلام مورد نیاز این بخش بود. هدف این بود که ارتباط دوسویه بین تولیدکنندگان اقلام و تجهیزات، ارائه دهندگان خدمات فنی، مهندسی مالی، بیمه و…. و مجریان و پیمانکاران پروژه های نفت و نیرو فراهم شود.

با گسترش و توسعه زیرساخت‌ها و افزایش دسترسی به اینترنت از سال 1391 خدمات ایکسب گسترش یافت و تمامی بخش‌های اقتصادی تحت پوشش فعال ایکسب قرار گرفت.

ecasb مترادف کلمه ecommerce و به معنای تجارت الکترونیک است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید