عمده فروشی اینترنتی

عمده فروشی اینترنتی به مجموعه‌ای از سیستم‌های نرم افزاری یکپارچه و متصل به هم اطلاق می‌شود که شما با استفاده از آن سیستم‌ها، فروش عمده خود را به صورت اینترنتی و آنلاین مدیریت می‌کنید.

با توجه به اینکه فروش عمده نسبت به فروش خرد پیچیده و سخت است و همچنین دارای قوانین و استانداردهای تجاری است مدیریت کردن آن ابتدا سخت به نظر می‌رسد. در حالی که اگر این سیستم درست پیاده‌سازی شود می‌تواند شما را در مدت خیلی کوتاهی کاملا از همکاران و رقبای تجاری‌تان متمایز سازد.

یکی از معایب این سیستم فروش اینترنتی در صورتی که بخواهید همه زیرساخت‌ها را مانند اتوماسیون، سامانه خرید و فروش حسابداری، فروشگاه اینترنتی و از همه مهمتر بازاریابی آن را فراهم کنید هزینه سرمایه‌گذاری اولیه آن است. اما یک روش بهتری برای مدیریت فروش عمده اینترنتی هم وجود دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

جدیدترین و کم هزینه‌ترین روش برای عمده فروشی محصول و کالا استفاده از مارکت پلیس‌هاست. مارکت پلیس‌ها به عنوان یک پلتفرم این امکان را به شما می‌دهند بتوانید کالاها و محصولات خود را در آن تعریف و شرایط فروش آن را مشخص کنید بعد کل فرایند فروش و بازاریابی را مارکت پلیس‌ها برای شما انجام می‌دهند و عملا باعث کاهش هزینه سرمایه‌گذاری شما در این حوزه در حد صفر می‌شوند.

قابلیت‌هایی که بهترین سایت عمده فروشی اینترنتی یعنی یک مارکت پلیس باید داشته باشد چیست؟

  1. قابلیت ثبت نام و ساخت پروفایل
  2. امکان تعریف محصولات و خدمات
  3. امکان تعریف گروه‌بندی و دسته بندی‌های مختلف برای کالا (رنگ، مدل، جنس، سایز و غیره)
  4. امکان تعریف قیمت‌گذاری متنوع
  5. امکان تعریف تخفیفات مختلف و پلکانی
  6. داشتن سئو و ترافیک بالا
  7. راحتی استفاده
  8. قابلیت پوشش خبرهای شرکت
  9. خدمات پشتیبانی و پاسخگویی سریع
  10. دارا بودن تیم بازاریابی حرفه‌ای
  11. داشتن مشاوره و کمک به راه اندازی اولیه فروشگاه و نحوه فروش عمده کالا

یعنی به صورت کلی بهترین سایت عمده فروشی کالا باید بتواند تمامی شرایط و امکانات لازم برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب را برای کسب‌و‌کار شما فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید