10 روش برای افزایش فروش عمده فروشی

عمده فروشان زمانی درآمد کسب می‌کنند که خرده فروشان کالاهای آنها را خریداری کنند اما برای افزایش فروش عمده روش‌های زیادی وجود دارد. بنابراین اگر عمده فروشی دارید و می‌خواهید فروش عمده خود را افزایش دهید با ما همراه باشید تا روش افزایش فروش عمده را برای شما بیان کنیم. ما در ادامه 10 نکته برای صاحبان مشاغل عمده فروشی داریم که شاید به آنها علاقه‌مند باشید!

ده شیوه نوین برای افزایش فروش عمده فروشی آنلاین

از نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم استفاده کنید تا تجربه خرید خوبی را برای مشتریان عمده و خریداران عمده خود ایجاد کنید. تا خرده فروشان خاص همیشه مشتریان شما بمانند:

1. محصولات خود را با پیشنهادات جذاب قیمتی به خرده فروشان عرضه کنید

با ارائه محصولات خود با پیشنهادهای ویژه روزانه، هفتگی یا ماهانه به شما یک مزیت رقابتی می‌دهد و به شما کمک می‌کند کالاهای خود را با سرعت و سهولت بهتری به خرده فروشان بفروشید. خریداران B2B همیشه به دنبال محصولات با آفرهای ویژه هستند. با این روش می‌توانید فروش عمده خد را افزایش دهید.

مانند مراکز خرده فروشی، مشاغل عمده فروشی هم می‌توانند پیشنهادات ویژه‌ای برای فروش کالاهای خود ارائه دهند، این پیشنهاد ویژه باید فراتر از تخفیف عمده فروشی باشد.

2. خدمات برجسته به مشتری ارائه دهید

همیشه با ادب و احترام با خریداران خود رفتار کنید و حرفه‌ای باشید و برای خرده فروشی که محصولات شما را خریداری می‌کند، برنامه خاص داشته باشید و برای پیروزی خود در نبرد تجارت عمده فروشی ها تمام تلاش خود را بکنید. با هر خرده فروش با همدلی و درک رفتار کنید  حتی اگر گاهی اوقات مجبور شوید خواسته‌های خود را زیر پا بگذارید. این کار کمک می‌کند که بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید و مشتریان قبلی خود را وفادار کنید و در نتیجه حجم فروشتان را بالا ببرید.

حرکات کوچک خیلی مهم است. فقط به آمازون نگاه کنید این شرکت برای این که تجربه خرید خوبی برای مشتریان خود ایجاد کند خدماتی از جمله حمل و نقل رایگان، ردیابی سفارش، سفارش با یک کلیک را به مشتریان خود ارائه داده است.

در واقع، آمازون اولین کسی بود که علاوه بر رویکرد گسترده و چند کاناله خدمات مشتری، بخش بررسی مشتری را در یک وب سایت تجارت الکترونیک معرفی کرد.

روند ثبت سفارش، تحویل و صورتحساب را یکپارچه کنید

3. روند ثبت سفارش، تحویل و صورتحساب را یکپارچه کنید

تا جایی که می‌توانید فرآیندهای مدیریت سفارش و توزیع محصول خود را خودکار کنید. ارزش اصلی اتوماسیون این است که فرآیندهای پیچیده را ساده می‌کند و نیاز به کار دستی را هم کاهش می‌دهد و شما را قادر می‌سازد خدمات مشتری بهتر و کارآمدتری را از ثبت سفارش تا پرداخت و حمل‌ونقل به او ارائه دهید.

4- عملیات خرید و سفارش خود را ساده کنید

صاحبان مشاغلی که شرکت‌های خود را اداره می‌کنند از تامین‌کنندگان خود هم همین انتظار را دارند. این به این معناست که وظیفه شما این است که بهره‌وری عملیاتی را در مشاغل شخصی خود به حداکثر برسانید. ادغام فرایند درخواست، امور مالی، حمل‌ونقل، تدارکات و غیره در یک سیستم هوشمند مدیریت ابری B2B یا سیستم مدیریت موجودی ERP هم برای مشتریان کار را راحت می‌کند و هم به افزایش فروش عمده فروشی شما کمک می‌کند.

5- به خریداران محصولات مشابه پیشنهاد دهید

ممکن است بخواهید کالاهای اضافی را براساس سفارش انجام شده خرده فروش به او پیشنهاد دهید، این فرایند را خودکار کنید.

بیایید به آمازون برگردیم. اتفاقا آنها در این زمینه هم بسیار خوب عمل می‌کنند. آنها کالاهای مربوط به مشتریان را هنگام پرداخت و همچنین در هر صفحه محصول ارائه می‌دهند. این امر نه تنها فرایند دستیابی مشتری را به یافتن اقلام مرتبط آسان می‌کند، بلکه احتمال افزایش فروش را هم افزایش می‌دهد.

6. کمپین‌های تبلیغاتی جذاب و متفاوت ایجاد کنید

زیبایی‌شناسی به همان اندازه محتوا مهم است. از رنگ، کنتراست رنگ و سایر عناصر طراحی حرفه‌ای برای جلب توجه مشتریان جدید B2B با یک کمپین جذاب بازاریابی دیجیتال، استفاده کنید. از قدرت تبلیغات ایمیلی غافل نشوید.

7. به خریداران جدید تخفیف ویژه ارائه دهید

دادن تخفیف‌های یک بار مصرف برای مشتریان جدید بیار جذاب است و هم برای خرده فروش و هم مصرف‌کننده به کار می‌آید.

8- مشوق‌های برای بازگشت مشتری به او ارائه دهید

برای مشتریان قدیم خود هم مشوق‌ها و پیشنهادات جذاب در نظر بگیرید تا مجدد آنها را به سایتتان بازگردانید و احتمال افزایش فروش عمده را به آنها هم داشته باشید.

9. با اولین خرید هر خریدار جدید یک هدیه رایگان به او بدهید

همه هدیه را دوست دارند حتی مشتریان B2B. ارائه هدایای مختلف بر اساس اندازه سفارش اولیه در وفاداری مشتری به خود بسیار مهم است.

10. پیشنهادهای محدود ارائه دهید تا خرده فروشان را به خرید هم اکنون ترغیب کند

اگر توانستید با یکی از روش‌های بالا توجه خرده فروشان و مشتریان خود را جلب کنید. گمش نکنید. با تعیین پیشنهادات خاص در بازه زمانی خاص انگیزه خریدشان را از «شاید» به «بله» تغییر دهید.

در ساخت استراتژی عمده فروشی خود موفق باشید!

فروش عمده اگر با یک استراتژی موثر بازاریابی عمده فروشی همراه شود، می‌تواند منجر به افزایش فروش عمده فروشان شود. این مشوق‌های کوچک می‌تواند همان چیزی باشد که شما برای رونق کسب‌وکار و عمده فروشی خود به آن نیاز دارید.

ایکسب می‌تواند بستری برای افزایش فروش عمده فروشی ها باشد. اگر شما هم به دنبال فروش عمده محصولات خود هستید می‌توانید هم اکنون عضو سایت ایکسب شوید و اگر می‌خواهید با فرایند ثبت نام ایکسب آشنا شوید می‌توانید فیلم زیر را تماشا کنید.

راهنمای ثبت نام در ایکسب، بازار تجارت بین بنگاهی برای عمده فروشان 

https://www.aparat.com/v/sBU2p/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%AB%D8%A8%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85_%D8%AF%D8%B1_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D8%A8

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید