شگفتانه عید ایکسب برای کسب و کارهای ایرانی

0
1087
شگفتانه عید ایکسب برای کسب و کارهای ایرانی
شگفتانه عید ایکسب برای کسب و کارهای ایرانی

به مناسب فرارسیدن سال جدید مجموعه ایکسب علاوه بر تخفیف ویژه 20 درصدی جهت حمایت از کسب و کارها، یک جلسه مشاوره ساخت ردپای دیجیتال و تهیه یک مصاحبه خبری نیز به رایگان برای کسب و کارهای ایرانی به عنوان هدیه نوروزی ویژه ایکسب ارائه می دهد.

سال 99 نیز کم کم به ایستگاه آخرش نزدیک می شود امیدواریم که در سال جدیدی که پیش رو هست سالی پراز موفقیت و شادی برای تمام ایرانیان باشد.
همه ی ما می دانیم امسال سال سختی بود و کسب و کارهای زیادی نیز متاسفانه با مشکلاتی همراه شدند.  آرزو می کنیم در سال های آینده همه ی کسب و کارهای ایرانی به دوران اوج و شکوفایی خود دوباره برگردند.

در سال آینده چگونه ایکسب با همراهی شما کسب و کارهای محترم به ارائه خدمت خواهد پرداخت؟

ایکسب به عنوان اولین پلتفرم خرید و فروش عمده آنلاین و B2B در طی یکسال گذشته تلاش کرده بهترین خدمات را به کسب و کارها ارائه دهد.
در سال آینده نیز با همکاری و همراهی شما کسب و کارهای محترم و همچنین تیم ایکسب، مجموعه ایکسب با خدماتی جدید و پر قدرت تر از امسال به ارائه خدمت به کسب و کارهای ایرانی خواهد پرداخت.
در همین راستا تیم ایکسب در سال آینده علاوه بر تقویت و برطرف کردن مشکلات پلتفرم، با جدیدترین روش ها و شیوه های نوین بازاریابی و فروش تلاش خواهد کرد تا خدمتی بی نقص برای کمک به شما کسب و کارهای محترم را ارائه دهد.

ایکسب
ایکسب

ما معتقدیم که کسب و کارها در کنار هم رشد می کنند برای همین امیدواریم که در سال آینده بتوانیم با همراهی همه ی کسب و کارهای ایرانی خدمت شایسته ی ارائه دهیم.
آرزو می کنیم تمام کسب و کارهای ایرانی در سال جدید، روزهای بسیار شیرین و خاطره انگیزی را تجربه کنند چون به آینده و توانایی کسب و کارهای ایرانی باور داریم و امیدواریم ما هم سهمی در این اتفاق خوب و مثبت برای شما داشته باشیم.

شگفتانه ایکسب برای کسب و کارهای ایرانی به مناسبت فرارسیدن عید نورورز

مجموعه ایکسب در راستای کمک به بازاریابی و فروش شرکت ها و به مناسب فرا رسیدن عید باستانی نوروز، به مدت 20 روز یعنی تا 15 فروردین عضویت طلایی را برای حمایت از کسب و کارهای ایرانی با 20 درصد تخفیف و بدون افزایش قیمت و با قیمت 99 ارائه خواهد کرد همچنین یک جلسه مشاوره رایگان برای رشد و موفقیت شرکت ها همراه با یک مصاحبه خبری نیز خواهد داشت.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02126302410 تماس حاصل نمایند.

فعال کردن عضویت طلایی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید