دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم و به کجا برسیم؟

0
933
دیجیتال مارکتینگ را از کجا شروع کنیم

سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، تبلیغات پولی روی گوگل، ردگیری مخاطبان، تحقیقات بازار و تحلیل داده‌ها… دنیای دیجیتال مارکتینگ بزرگ‌ است و هر روز بزرگ‌تر هم می‌شود.  در ایران تقریبا از سه سال پیش واژه «دیجیتال مارکتینگ»‌ سر زبان‌ها افتاده است. اما شاخ و برگ‌های این دنیای بزرگ کدامند و چه‌طور می‌شود در آن متخصص شد و پول درآورد؟

بر اساس اطلاعاتی که سایت گوگل ترندز در میان گذاشته است، عبارت «دیجیتال مارکتینگ» به فارسی از اواسط ۲۰۱۷ میلادی کم کم سر زبان‌ها افتاده است.

پیشنهاد مشخص من این است که درباره هر کدام از مفاهیم و رویکردهایی که در این مقاله مطرح می‌شود، در اینترنت جست‌وجو کنید. سعی کنید راجع به این مفاهیم بیشتر بخوانید و تا می‌توانید آنها را به کار ببندید تا ملکه ذهن‌ان شوند.

برمک بهره مند نویسنده این یادداشت، معتقد است اگر چه مطالعه آن شمار را دیجیتال مارکتر نمی کند ولی قطعا شما را با بازاریابی دیجیتال آشنا خواهد کرد. اگر می‌خواهید بدانید حال و هوای بازاریابی دیجیتال این روزها چه‌گونه است، خوب است که این مقاله را بخوانید. خواندنش به شما کمک می‌کند تا با مفاهیم اصلی آشنا شوید و یک نقشه راه هم پیش پایتان می‌گذارد که اگر بخواهید وارد این دنیا شوید باید از کجا شروع کنید و به کجا برسید.

متن کامل این مقاله را در وب سایت برمک دیجیتال مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید