خرید عمده از کارخانه

انتخاب عمده فروش جهت خرید عمده از کارخانه یا دیگر تامین کنندگان و انتخاب آن به عنوان شریک تجاری یک تصمیم مهم برای تجارت شماست.

قبل از اینکه به تحقیق در مورد انتخاب تامین کننده جهت خرید عمده بپردازید اول مستقیم به سمت تولید کننده‌های خوش‌نام بروید و شانس خود را در این زمینه امتحان کنید اینکه آیا می‌توانید مستقیم از تولیدکننده خرید عمده داشته باشید یا نه؟

اینکه شما در این مسیر موفق شوید یا نه، به صنعت و بزرگ بودن تولید کننده بستگی دارد. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک معمولا از عمده فروشی‌های واسطه، خرید عمده خود را انجام می‌دهند چون بیشتر تولید کننده‌ها معمولا یک حداقل سفارشی را پیشنهاد می‌دهند که از توان و ظرفیت بازار و خود آن کسب‌وکار بزرگ‌تر است و امکان خرید عمده از تولیدکننده را ندارند.

اگر تولیدکننده مناسبی که با حجم خرید شما بتواند کار کند پیدا نکردید در مرحله بعد، باید جستجوی عمده فروش و دیگر واسطه‌ها را باید شروع کنید.

خرید عمده از کارخانه چیست؟ و چه زمانی اتفاق می افتد؟

خرید عمده از کارخانه زمانی اتفاق می‌افتد که شما بخواهید برای داشتن صرفه‌جویی در مقیاس، کالا مورد نظر خود را مستقیما به صورت عمده از کارخانه سفارش دهید.

برای سفارش مستقیم از کارخانه حجم سفارش شما باید بزرگتر از آنچه که خرده فروش‌ها از عمده فروشان می‌خرند باشد و معمولا کارخانه‌ها یک حداقل سفارشی برای این منظور دارند و همچنین بسته به حجم خرید شما تخفیفات و شرایط‌شان به صورت پلکانی به نفع شما می‌شود. یعنی با خرید بیشتر، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید و احتمالا از شرایط پرداخت بهتری هم برخوردار خواهید شد.

بسیاری از شرکت‌ها و عمده فروش‌ها برای این صرفه‌جویی در مقیاس و کسب سود بالا ترجیح می‌دهند به صورت مستقیم و از خود کارخانه خرید داشته باشند. توجه داشته باشید در خرید عمده از کارخانه دقت کنید که شرایط نگهداری و ظرفیت لازم برای انبار کردن کالاهای مورد نظر را داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با مزایای خرید عمده از کارخانه مقاله “۷ دلیل برای خرید عمده از کارخانه به طور مستقیم و بدون واسطه” را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید