russia

حضور در بازار روسیه

ایکسب در همکاری با شرکت WECONN نماینده انحصاری خود در روسیه، تلاش می‌کند تا ضمن شناسایی فرصتهای تجاری دوجانبه ، راه را برای حضور شرکتهای ایرانی و روسی در بازار دو کشور فراهم کند

صادرات به روسیه

با توجه به نیاز وارداتی کشور روسیه در زمینه های مختلف اعم از کالاها و محصولات کشاورزی، صنعتی ، دارویی و خدمات فنی  و مهندسی، شرکتهای ایرانی می توانند توانمندی خود را در حوزه تامین اقلام مورد نیاز این کشور اعلام کنند.ایکسب تلاش می کند تا زمینه حضور شرکتهای ایرانی را در بازار روسیه فرام کند.

برای این منظور لطفا با کلیک روی دکمه زیر، فرم مربوط به درخواست امکان سنجی صادرات محصول به روسیه را تکمیل و برای ما ارسال کنید.


فرم امکان سنجی صادرات به روسیه

واردات از روسیه

هم اکنون تعدادی از شرکتهای بزرگ روسی در حوزه های مختلف تولیدی، علاقمند به همکاری با شرکتهای ایرانی جهت حضور در بازار ایران هستند.شما می توانید با نگاهی به لیست این شرکتها و حوزه فعالیت آنها، مستقیما با آنها در تماس باشید و تقاضای خود را برای اخذ نمایندگی فروش و یا واردات محصولات تولیدی این شرکتها به این شرکتها اعلام کنید.

علاو بر این می توانید با کلیک روی دکمه زیر فرم مشخصات محصول درخواستی را تکمیل و برای ما ارسال کنید


فرم درخواست خرید از روسیه

با برخی از شرکتهای روسی علاقمند
به حضور در بازار ایران آشنا شوید

شرکتهایی که به سایت ایکسب لینک شده اند، از اعضای ویژه(طلایی) ایکسب هستند و توسط شرکت WECONN ،نماینده انحصاری ایکسب در روسیه ارزیابی شده اند. شما می توانید با این شرکتها بطور مستقم در ارتباط باشید

شرکت evnat روسیه

EVNAT

اونات یک شرکت مهندسی در حال رشد با تکنولوژی منحصر به فرد مدل سازی کامپیوتری است.فعالیت این شرکت در توسعه نوآورانه و تولید تجهیزات برای صنایع مختلف است. دستگاه های جت اختلاط (میکسر جت)JMD-EVNAT یک طرح توسعه جدید روسی است که هیچ مشابهی در کارایی در سراسر جهان ندارد.


اطلاعات بیشتر

Individual Entrepreneur Gordeev M.V.

Gordeev M.V

Phytocenter (IP Gordeev M.V) یک شرکت در حال رشد است .
این شرکت بیش از 25 سال است که در کار تولید گیاهان دارویی، گیاه مونو ، کرم و پماد برای اهداف درمانی، پیشگیری از بیماری‌ها، حفظ سلامتی و تولید محصولات با اهداف مشخصی با استفاده از مواد گیاهی می‌باشد.


اطلاعات بیشتر

Medovz co

Medovz

برند Medovz سال 2015 در شهر اوفا، پایتخت جمهوری باشقورتستان ایجاد شد.این منطقه آفتابی در پهنه‌ وسیعی از کشور روسیه، در میان کوه‌ها، جنگل‌ها و چمن‌زارها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها قرار دارد و از دیرباز به دلیل تولید عسل مشهور بوده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. باشکریا سالانه رکورددار تولید عسل در میان مناطق مختلف روسیه است


اطلاعات بیشتر

شرکت IRIDA روسیه

Irida LLC

گروه Ufanet در زمینه فروش بین المللی کالا برای ساخت شبکه ها، خدمات دیجیتال، کانال های تلویزیونی و محتوا فعالیت می کند.
محصولات ما در زمینه راه اندازی و ساخت شبکه عبارتند از :
– سینی کابل، کانال
– پچ کوردهای نوری
– کابینت های توزیع، ظروف و غیره
ما راه‌حل‌های دیجیتالی را توسعه می‌دهیم: اینترکام هوشمند، سد هوشمند، سیستم‌های تحلیل ویدیویی ,..


اطلاعات بیشتر

EuroTech Filter

EuroTech Filter

شرکت EuroTech Filter LLC در سال 2012 تاسیس شد. این شرکت فیلترهای هوای قابل استفاده مجدد را برای سیستم های تهویه تولید می کند. طراحی فیلترهای این شرکت در فدراسیون روسیه به ثبت رسیده است.
استفاده از فیلترهای قابل استفاده مجدد به شما این امکان را می دهد که در خرید فیلتر هوا صرفه جویی کنید.


اطلاعات بیشتر

Komitex GEO LTD

Komitex GEO LTD

گروه Komitex یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد منسوجات نبافته در روسیه است.
Komitex GEO (بخشی از Komitex Group) پیشرو در تولید و فروش مواد ژئوسنتتیک در روسیه و CIS است. در بازارهای بین المللی Komitex GEO می تواند سطح بالایی از خدمات، طیف گسترده ای از کالاها و سطح قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد.


اطلاعات بیشتر

BIOECOBALANCE

BIOECOBALANCE

شرکت BIOECOBALANCE یک شرکت در حوزه بیوتکنولوژی،توسعه و اجرای محصولات زیست محیطی، محصولات زراعی زیستی، آرایشی و بهداشتی، فناوری های تهیه و کاربرد آنها است.
یکی از مهمترین محصولات ایت شرکت با نام جاذب زیستی GEOLEX® برای پاکسازی مجراهای آبی از آلودگی فرآورده های نفتی، فنل ها و ترکیبات نیتروژن کاربرد دارد


اطلاعات بیشتر

Arbor Nova LLC

Arbor Nova LLC

شرکت Arbor Nova از سال 2۰۰9 تولید کننده میزهای جلو مبلی و وسایل مربوط به ساخت و ساز مبلمان از قبیل روکش، ورقه های چوب نرم و پروفیل جهت طراحی داخلی و خارجی است.
شرکت آربور نوا، در سال 2018 موفق به معرفی محصولی جدید از جنس تخته سه لا چوب نرم با نام تجاری راگی وود (RAGGY WOOD) به بازار روسیه و اروپا شد


اطلاعات بیشتر

شرکت Flagma روسیه

Flagma

ما فروشنده محصولات چوبی هستیم. هر چیزی که برای ساخت و دکوراسیون خانه شما نیاز داشته باشید، ما داریم.
چوب یکی از بهترین مصالح ساختمانی می‌باشد؛ نیازی به فرآوری شیمیایی ندارد و ردپای گلخانه ای بسیار کمتری نسبت به بتن و یا آجر دارد. چوبی که به موقع مناسب بریده شده باشد، کربن دی اکسید را در خود جذب کرده و باعث گرمایش جهانی نمی‌شود.
ما فروشنده الوار بریده شده درخت های سوزنی برگ، لیمو و غان(توس) هستیم.


اطلاعات بیشتر

Roltek

ROLTEK

ROLTEK یک شرکت تولیدی متخصص در فلزکاری است.
سیاست این شرکت توسعه تولید با استفاده از مواد با کیفیت بالا و روش های پردازش با تکنولوژی بالا است. یکی از اولویت های ROLTEK افزایش مداوم بهره وری نیروی کار، بهبود فناوری های فلزکاری با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات است.
یکی از واظایف مهم برای ما حفظ سطح قیمت محصولاتمان است. بسیاری از محصولات ما از زمان معرفی هرگز افزایش قیمت نداشته اند.


اطلاعات بیشتر

Trading House KristAl ltd

Trading House KristAl ltd

شرکت تولیدی “کریستال با مسئولیت محدود” سالهاست که ابزارهایی از الماس طبیعی و مصنوعی تولید می کند. شرکت ما بالاترین کیفیت ابزارهای الماسی را با حفظ قیمت های رقابتی و متوازن تضمین می کند.


اطلاعات بیشتر

R.A.W.Life

R.A.W.LIFE

R.A.W. LIFE یک شرکت روسی است که انواع میان وعده های طبیعی، ساخته شده شده از نوع خاصی از خرما و آجیل؛ میان وعده پروتئینی و ترافل بر پایه شکلات تلخ 100 درصد و همچنین تنقلات بدون گلوتن را برای طرفداران فعال ترین، سالم ترین و آگاهانه ترین سبک زندگی تولید می کند. تمامی مواد تشکیل دهنده محصولات با دقت توسط R.A.W LIFE از سراسر جهان (استرالیا، فیلیپین، برزیل، هند، شیلی و غیره) انتخاب می شوند.


اطلاعات بیشتر

TH PLYWOOD BAZAR LLC​

TH PLYWOOD BAZAR LLC

شرکت “Plywood Bazaar” از سال 2001 میلادی،فعالیت خود را در زمینه فروش انواع تخته سه لا (پلی وود) و الوار و تخته آغاز کرده است. ما تجربه زیادی در سازماندهی تحویل به سایت های ساخت و ساز و تولید مبلمان در شهر و استان مسکو در روسیه داریم.
علاوه بر این، در سال های اخیر، شرکت پلی وود بازار (Plywood Bazaar)،فعالیت خود را با موفقیت در سایر مناطق روسیه، کشورهای CIS و کشور آلمان گسترش داده است.


اطلاعات بیشتر

WELDER

PROMTORG LLC

شرکت LLC “PROMTORG” (GK ZARYAD) تولید کننده روسی چرخه کامل کلاه ایمنی جوشکاری Chameleon، تجهیزات حفاظت شخصی و ابزارآلات ساختمانی است. امروز ما فعالانه در حال توسعه فروش و صادرات بوده و آماده همکاری با واردکنندگان، توزیع کنندگان، فروشندگان و شرکتها هستیم.


اطلاعات بیشتر

تماس با ما

شما می توانید از طریق فرم تماس در این صفحه و یا تکمیل فرمهای مربوطه در زمینه امکان سنجی صادرات به روسیه و یا ارسال سفارش خود برای واردات کالا از روسیه با ایکسب در ارتباط باشید

پس از بررسی درخواستها، در کمترین زمان با شما تماس می گیریم


فرم امکان سنجی صاردات به روسیه


فرم درخواست خرید از روسیه

Iran B2B Marketplace