بهترین برندهای کفش چرم زنانه

6
1444
عمده فروشی کفش چرم زنانه به صورت آنلاین

چرم ماده‌ای است که در گذشته و حالا در صنعت مدلینگ بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. طراحان زیادی در دنیای امروز از چرم برای طراحی لباس‌های خود استفاده می‌کنند. در خیلی از فرهنگ‌ها به دلیل گران بودن چرم فقط طبقات خاصی از جامعه از لباس‌ها و اکسسوری‌های چرمی استفاده می‌کنند. اما بهترین برند کفش چرم زنانه حاضر در ایران کدام برندها هستند. با ما همراه باشید تا با این برندها و نحوه آشنایی و خرید از آنها را بهتر بدانید.

هرچه یک ماده گران‌تر باشد متاسفانه سوءاستفاده و کلاهبرداری در آن بیشتر است. در نتیجه باید توجه داشت که در انتخاب چرم به عنوان یک ماده ارزشمند باید وسواس زیادی به خرج داد.

در این مقاله سعی بر آن است تا راه‌های تشخیص چرم اصل و از تقلبی را بیان کنیم، به نحوه نگهداری از این ماده گران قیمت اشاره کنیم و در آخر بعضی از برندهای مطرح و با کیفیت که قدمت زیادی در این صنعت دارند را معرفی کنیم.

چرم چیست؟

چرم یک ماده‌ای نرم، انعطاف‌پذیر و مقاوم است که از دباغی پوست جانورانی مانند گاو تولید می‌شود. از آنجایی که پوست حیوانات خیلی زود فاسد می‌شوند و تولید بوی نامطبوع می‌کنند برای افزایش عمر و نگهداری، آنها را دباغی می‌کنند.

همانطور که می‌دانید چرم در واقع همان پوست برخی از جانوران خاص است در نتیجه در عین نرمی و لطافت از استحکام بسیار زیادی برخوردار است.

انواع چرم

چرم به دو نوع زیر دسته‌بندی می‌شود:

  1. چرم مصنوعی
  2. چرم طبیعی

این دو اصطلاح در ماده استفاده شده و فرآیند عمل‌آوری متفاوت هستند. در ادامه به توضیح هر یک از این دو اصطلاح می‌پردازیم.

چرم طبیعی

اصطلاح چرم طبیعی هم به آماده‌سازی و پرداخت پوست حیواناتی نظیر چرم همدانی از پوست گاو، چرم ساغری از پوست اسب و الاغ، تیماج از پوست بز، میشن از پوست گوسفند و غیره اشاره کرد.

اگرچه از پوست حیوانات متنوع مانند شترمرغ، مارمولک، تمساح، ماهی و کانگورو هم در تولید چرم استفاده می‌شود، ولی پوست‌های رایج به هفت گروه اصلی اعم از پوست گاو، گوساله، گوسفند، بره، بز، اسب و قاطر تقسیم می‌شوند و بسته به جنس و کیفیت کاربردهای متفاوتی دارند.

خیلی از افراد خبره در این صنعت، چرم طبیعی را به سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین و سنگین دسته‌بندی می‌کنند.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی ترکیبی از روکش به نام skin و یک لایه اسفنج از جنس PVC یا PU است که بر روی پارچه پوشش داده می‌شود. محصول به دست آمده از این راه همان ظاهر و حس چرم طبیعی را دارد و قیمتی مناسب‌تر را در مقایسه با چرم‌های طبیعی دارد. همچنین مورد انتقاد حامیان حیوانات هم نیست. این نوع از چرم شباهت زیادی به چرم طبیعی داشته و اگر خیلی وارد نباشید در نگاه اول نمی‌توان تفاوت چندانی را شناسایی کرد. البته این دو نوع از نظر بو، بافت، نوع برش و قابلیت احتراق قابل تشخیص هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چرم و صنعت چرم می‌توانید مقاله صنعت چرم ایران و آینده آن در فضای آنلاین را مطالعه بفرمایید.

کاربرد چرم در صنایع

از چرم در صنایع پوشاک خیلی استفاده می‌شود. در ادامه به برخی از این اقلام اشاره خواهد شد.

کیف چرم: کیف چرم یکی از محبوب‌ترین کالاها به خصوص برای بانوان است‌. آقایان بیشتر از کیف پول چرم استفاده می‌کنند.

کفش: کفش چرم به دلیل رسمی بودن و در عین حال راحتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته رنگ‌های چرم در تولید کفش چرم طبیعی زنانه بسیار محدود بود اما امروز شاهد کفش چرم زنانه رنگی در خیلی از مغازه‌ها هستیم که این خود موجب زیبایی بیشتر آن می‌شود. در ادامه بیشتر درباره کفش چرم زنانه صحبت خواهیم کرد.

کت: کت چرم مردانه از جمله مواردی است که مخاطب خاص خود را می‌طلبد. هنگام انتخاب کت چرم باید به موارد زیادی از جمله کفش، شلوار و لباسی که قرار است زیر کت پوشیده شود توجه کنید. ست کردن کت چرم کار آسانی نیست اما اگر بتوانید ترکیب مناسبی را پیدا کنید جزء ترکیب‌های خاص و جذاب خواهد بود.

کمربند: کمربند چرم هم مورد استفاده آقایان و هم خانم‌هاست. اما بیشتر آقایان به جنس آن توجه می‌کنند چون کمربند در خانم‌ها حکم زیبایی را دارد. از طرفی به دلیل استفاده مداوم از کمربند در آقایان، کیفیت آن بسیار بااهمیت است. دقیقا برای همین موضوع آقایان سعی می‌کنند از چرم طبیعی استفاده کنند تا استحکام بهتری داشته باشد و بتوانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند.

اکسسوری: در صنعت ساعت سازی هم از چرم استفاده می‌شود و برندهایی که ساعت‌های گران تولید می‌کنند اغلب از بند چرم استفاده می‌کنند تا شیک بودن ساعت را دوچندان کنند. اخیرا شاهد دستبندهای چرم و ترکیب آنها با طلا و سنگ‌های قیمتی هستیم که از آن استقبال زیادی شده است.

به طور کلی از چرم به عنوان یک کالا لوکس و مناسب شیک پوشان یاد می‌شود.

اما محبوب‌ترین آنها کیف و کفش است. به دلیل طبیعی بودن این ماده پا در آن بو نمی‌گیرد و بسیار راحت است در نتیجه افراد زیادی ترجیح می‌دهند از کفش چرم طبیعی استفاده کنند.

مطالب مرتبط: راهنمای عمده فروشی کیف و کفش در ایکسب

روش های نگهداری از چرم طبیعی

بهترین برندهای کفش چرم زنانه

از آنجایی که چرم یکی از مواد بسیار گران در صنعت چرم و کفش و حتی پوشاک به حساب می‌آید نگهداری درست از آن بسیار با اهمیت است.

یکی از موارد مهم که باید به آن توجه داشت تمیز نگه داشتن کفش چرم است. گرد و خاک در بلند مدت موجب خرابی کفش می‌شود.

مورد بعدی چرب کردن چرم با واکس چرم است. واکس چرم را می‌توانید از مغازه‌های کفش چرم فروشی تهیه کنید. هر از چند بار در سال این کار را انجام دهید تا عمر کفش چرمتان زیاد شود. استفاده از واکس‌های معمولی موجب خرابی کفش شما می‌شوند پس به این موضوع دقت کنید بهترین زمان برای واکس زدن شب هنگام است. اگر در روز این کار را انجام دهید موجب جذب راحت گرد و خاک می‌شوید.

رطوبت برای چرم سم است هیچ‌گاه کفش چرم را در پلاستیک و جاهای مرطوب نگهداری نکنید چون موجب کپک زدن آن و از بین رفتنش می‌شوید. به همین اندازه که رطوبت برای چرم ضرر دارد به همین اندازه نوز خورشید مضر است. بهترین راهکار قرار دادن کفش چرم در کمد به دور از نور خورشید و نم و رطوبت است.

یکی از فاکتورهای مهم در نگهداری چرم عدم تماس با ادکلن و اسپری است. این مواد چرم را خیلی سریع از بین می‌برند.

اگر لکی روی کفش چرم خود دیدید بهتر است با کف صابون و ابر نرم آن را تمیز و بلافاصله با دستمال نرم و لطیف آن را کاملا خشک کنید اما اگر لکه از بین نرفت اصرار زیاد نکنید چون ممکن است قسمت‌های دیگر چرم را هم آسیب بزنید.

اگر برای مدت طولانی قصد استفاده از کفش چرم خود را ندارید داخل آن را از روزنامه پر کنید یا از قالب‌های داخل کفش استفاده کنید تا فرم کفش چرم از بین نرود.

مطالب مرتبط: چرا لیست تولیدکنندگان کفش ایرانی برای عمده فروشی ها و تجار مهم است؟

معرفی بهترین برندهای کفش چرم زنانه

بهترین برندهای کفش چرم زنانهچرم ایرانی در دنیا شناخته شده است و سالانه حجم زیادی به کشورهای مختلف صادر می‌شود. شرکت‌های زیادی در ایران مدعی تولید کفش چرم زنانه را دارند که در ادامه به معرفی برخی بهترین برندهای کفش چرم زنانه پرداخته خواهد شد.

کفش چرم زنانه نوین چرم

نوین چرم در حوزه پوشاک، کیف، کفش و غیره فعالیت می‌کند. قدمت این برند نزدیک به 330 سال است و در این سال‌ها توانسته با خدمات پس از فروش و ارائه جنس با کیفیت اعتبار بسیار زیادی در بین طرفداران چرم باز کند.

چرم نوین در نمایشگاه‌های بین‌المللی زیادی حضور پیدا کرده است و توانسته برند خود را در بین برندهای جهانی مطرح کند. برای آشنایی بیشتر با چرم نوین و آشنایی با محصولات آنها می‌توانید به صفحه چرم نوین مراجعه کنید.

کفش چرم زنانه شیما کفش

چرم شیما یکی از قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین برندهای حوزه چرم و کفش و بخصوص یکی از بهترین برندهای کفش چرم زنانه است. قدمت این برند به سال 1305 برمی‌گردد و تا به امروز سه نسل با تلاش و کوشش فراوان تلاش کردند که نام برند خود را همواره زنده نگه دارند.

شیما کفش در حوزه کفش چرم زنانه تبدیل به یکی از موفق‌ترین برنده‌ها شده است و توانسته با برندهای خارجی زیادی در کشورهای مختلف همکاری کند.

از جمله دستاوردهای این برند شامل:

  • جایزه اول صادرات کفش ایران در سال 92
  • گواهینامه ISO 9001:2008 در زمینه Quality management system
  • برگزیده همایش توسعه و زیر ساخت های اقتصاد ملی سال 90
  • واحد نمونه روز ملی صنعت و معدن سال 90
  • لوح سپاس نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه سال 87
  • شرکت در نمایشگاه امپکس MPEX سال 2013

برای آشنایی بیشتر با این برند و محصولات متنوع آن می‌توانید به صفحه شیما کفش در سایت ایکسب مراجعه کنید.

درباره چلیپا چرم

اگر به دنبال کفش چرم زنانه راحت و طبی با استانداردهای مناسب برای پا و کمر خود هستید بدون شک برند چلیپا انتخاب خوبی است.

هدف اصلی این برند تولید کفش طبی با چرم طبیعی است و از سال 1379 تا امروز توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

اگر مایل به شناخت بیشتر این برند و محصولات آن هستید می‌توانید به صفحه چلیپا چرم در ایکسب مراجعه کنید.

کفش چرم زنانه ماد

طبیعی بودن چرم موضوع بسیار مهمی در خرید کفش چرم است و افراد کمی می‌توانند چرم طبیعی از مصنوعی را در نگاه اول تشخیص دهند برای همین بهتر است از جاهای مرغوب و مطمئن ترجیحا خرید کرد.

یکی از جاهای بسیار مورد اعتماد ماد چرم است. در خرید چرم از این برند جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و کیفیت و اصل بودن محصولات آنها تضمین شده است. این برند علاوه بر کفش چرم زنانه، کیف چرم و ملزومات اداری چرم هم تولید می‌کند.

برای آشنایی بیشتر از تنوع محصولات این برند می‌توانید به صفحه ماد چرم در ایکسب مراجعه کنید.

کفش چرم زنانه کهن چرم

بدون شک یکی از برندهای با سابقه و قدیمی که به خوبی توانسته تجربه و تکنولوژی را با هم ادغام کند کهن چرم است. این برند در زمینه‌های زیادی از مجله تولید کیف چرم، کفش چرم و هدایای نفیس مدیریتی و تشریفاتی چرمی فعالیت می‌کند و تاکنون دستاوردهای زیادی را از آن خود کرده است.

یکی از خصیصه‌های بسیار مهم این برند که اغلب در بین رقبا به این ویژگی مشهور است تکریم مشتری است. این برند به عنوان یکی از برندهای بسیار مشتری مدار در این صنعت است و قطعا یکی از بهترین برندهای کفش چرم زنانه است.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید به صفحه کهن چرم در ایکسب مراجعه کنید.

کفش چرم زنانه پای آرا

خیلی افراد آشنا در صنعت چرم و کفش برند پای آرا را با کفش‌های صنعتی و ایمنی آن می‌شناسند اما این برند علاوه بر اینها کفش چرم مجلسی زنانه و مردانه هم تولید می‌کند. این برند توانسته با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین ماشین آلات ایتالیایی اعتبار بسیار خوبی در صنعت به دست آورد.

این برند با رعایت استانداردهای اروپایی توانسته با برندهای مطرح در سطح بین‌الملل هم به رقابت بپردازد. اگر خواسته باشیم در یک کلمه این برند را توصیف کنیم باید بگوییم استحکام.

برای دیدن تنوع محصولات این برند می‌توانید به صفحه چرم پای آرا در ایکسب مراجعه کنید.

کفش چرم زنانه شیفر

یکی ز برندهایی که اخیرا سروصدای زیادی کرده است برند شیفر است. این برند تاکنون به بیش از 10کشور جهانی صادرات داشته و به دلیل حجم صادرات موفق به کسب لوح صادرکننده فعال از ویزیر بازرگانی شده است. سفیر برند شیفر هنرمند محبوب کشور پژمان بازغی است و خیلی‌ها برند شیفر را با چهره او  به یاد داریم.

اگر به دنبال صندل و یا کفش طبی مورد اطمینان هستید حتما این برند رو جزء لیستتان قرار بدید. برای مشاهده تنوع محصولات شیفر می‌توانید به صفحه چرم شیفر در ایکسب مراجعه کنید.

مطالب مرتبط: بزرگترین تولید کننده کفش در ایران در بازار عمده فروشی آنلاین ایکسب

تمامی برندهای معرفی شده را میتوانید به صورت عمده و یا تکی از سایت ایکسب خریداری کنید. ایکسب اولین بازار عمده فروشی آنلاین مخصوص شرکت های بنگاهی است که میتوانید محصولات خود را به آسانی به صورت عمده بخرید یا در معرض فروش قرار دهید. ثبت نام در ایکسب کاملا رایگان است و ما شما را در فروش بهتر محصولاتتان کمک می‌کنیم.

جهت ورود به صفحهخرید عمده کیف و کفش و همچنین فروش عمده کیف و کفشبر روی لینک کلیک کنید.

6 دیدگاه‌ها

    • خواهش می کنم
      نظر لطفتونه
      خداروشکر که مفید بوده براتون
      ضمنا ما پست میهمان هم منتشر می کنیم دوست داشتین مطلب مرتبط بدین به اسم خودتون تو سایت منتشر کنیم
      باسپاس

  1. سلام.
    من یک مغازه کفش فروشی دارم. برای خرید عمده کفش میشه راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم؟

    • با سلام و احترام
      لطفا به دسته بندی مد و پوشاک مراجعه کنید و دسته بندی پاپوش رو انتخاب کنید و از لیست تامین کننده های مختلف، تامین کننده مدنظرتون رو انتخاب کنین یا سفارش خرید بزارین یا اینکه اگه قیمت و نوع کالا اکی بود آنلاین خرید کنین کالا براتون ارسال می شه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید