راهنمایی راه اندازی عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین و اینترنتی

راهنمایی راه اندازی عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین و اینترنتی

در سال‌های اخیر، بازار تجارت الکترونیک عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی به شدت رشد کرده است. این رشد به حدی بوده است که حتی بزرگترین شرکت‌های عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی سنتی و با سابقه را هم به فکر فرو برده است.

در عصر حاضر اگر شرکت‌های بزرگ فروش لوازم آرایشی و بهداشتی زودتر به سمت آنلاین کردن کسب‌وکار خود نروند به احتمال زیاد شرکت‌های متوسط و کوچک‌تر که خودشان را با تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا و روش‌های فروش و بازاریابی نوین تجهیز کرده‌اند بازار را از دست‌شان خواهند گرفت.

بنابراین همه شرکت‌های تولیدی و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی باید سواد و نحوه فروش و بازاریابی به صورت آنلاین و اینترنتی را یاد بگیرند. در اینجا ما رهنمودهایی را برای شرکت‌هایی که تصمیم به فعالیت در حوزه آنلاین دارند و همچنین دنبال فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای راه‌اندازی عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی خود هستند، خواهیم داشت.

شاید شما قبلا به فکر راه اندازی فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی بوده‌اید ولی شرایط و موقعیت برای آن فراهم نبوده ولی الان بهترین فرصت برای آنلاین کرده کسب‌وکار عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی است و قطعا با توجه به شرایط حال حاضر مثل شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده هیچ وقت فرصت بهتری از الان فراهم نبوده است.

در اینجا ما به اینکه چرا الان بهترین زمان برای آنلاین کردن کسب‌وکار فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی است؟ و همچنین در ادامه شما را برای راه‌اندازی و آنلاین کردن کسب‌وکار عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی راهنمایی کنیم.

چرا عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی را باید آنلاین کنیم؟چرا عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی را باید آنلاین کنیم؟

بدون شک رشد بسترها و پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی به کسب‌وکارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی که به سمت آنلاین شدن پیش رفتن فرصت رشد و شکوفا شدن را داده است.

پلتفرم‌های مارکت پلیس و همچنین رسانه‌های اجتماعی به افراد این فرصت را می‌دهند تا کسب‌وکار فروش عمده لوازم بهداشتی و آرایشی خود را توسعه دهند، هویت برند خود را بهبود ببخشند، تصویر ذهنی مناسبی از خود در ذهن مخاطب حک کنند و در نهایت تجربه خرید بهتری را برای مشتری خود فراهم کنند.

سه عامل اساسی وجود دارد که باعث گسترش و پیشرفت کسب‌وکارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی شده و شکوفا شدن آنها را تسهیل کرده و همچنین باعث سودآور شدن کسب‌وکارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین شده است و این سه عامل باعث جذاب شدن این کسب‌وکارها برای کارآفرینان جوان و نوآور شده و رشد شگفت‌انگیزی برای آنها به همراه داشته است. پس اگر شما نمی‌خواهید از این قافله عقب بمانید با ما همراه باشید.

فناوری:

پیشرفت‌های سریع در حوزه فناوری باعث شده کسب‌وکارهای لوازم آرایشی و بهداشتی بتوانند با شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش، مصرف‌کنندگان زیادی را درگیر و تبدیل به مشتری کنند بیشتر این شرکت‌ها، کسب‌وکارهای کوچکی هستند که قبل از این در فضای آفلاین فرصتی برای چنین رشد شگفت‌آوری نداشتند.

این کسب‌وکارها با راه‌اندازی وب‌سایت و صفحات اجتماعی، شروع به تولید محتواهای ارزشمند و جذاب برای مخاطبان هدف خود کرده و سیل عظیمی از مخاطبان را با خود همراه می‌کنند.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، روش‌های بازاریابی و درگیر کردن مشتری و فروش به آنها عوض شده است. الان عصر، عصر محتواها و ردپاها در فضای وب و اینترنت است اگر شما تا الان تو این زمینه کاری انجام نداده‌اید دیگر فرصتی برای معطلی نیست برای نگهداری سهم بازار و رشد و گسترش آن شما نیاز دارید در این فضا فعالیت حرفه‌ای داشته باشید.

یکی از پلتفرم‌هایی که برای شروع راه‌اندازی یا آنلاین کردن کسب‌وکار عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند به شما کمک موثری داشته باشد، سایت ایکسب است ثبت نام و ساخت پروفایل و فروشگاه اینترنتی در این سایت کاملا رایگان است پس کافی است ثبت نام خود را در سایت ایکسب شروع کنید.

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی:

شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که هویت تجاری متفاوتی را ایجاد کرده، با مخاطبان و بازارهای جدید ارتباط برقرار کنید و نفوذ خود را افزایش دهید.

اساسا، شبکه‌های اجتماعی و فضای وب، کسب‌وکارها را مجبور کرده است تا از مدل‌های فروش، بازاریابی و برندینگ سنتی فاصله بگیرند و به آنها اجازه می‌دهد نوع جدیدی از فروش اجتماعی را بپذیرند. پس حضور اجتماعی خود را تقویت کنید از اینفلوئنسرها به خوبی بهره ببرید و صفحات اجتماعی حرفه‌ای بسازید و با توجه به پرسونای مخاطب خود محتوای ارزشمند تولید کنید این محتواها باعث قضاوت و تصویرسازی مخاطب از کسب‌وکار شما و برندهای شما خواهد شد پس حرفه‌ای عمل کنید.

محتوای دیجیتال:

به طور کلی دو عامل بالای تمرکزش بیشتر بر حضور حرفه‌ای شما در آن بسترهاست ولی در این قسمت به نوع محتواهایی که در آن دو بستر باید تولید و استفاده کنید پرداخته و معرفی می‌شود.

پیشرفت‌های فناوری و نفوذ روزافزون رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به طور اساسی شیوه بازاریابی محصولات را مخصوصا در حوزه عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین خرده فروشی این صنعت تغییر داده است.

اکنون تاکید بیشتری بر محتوا (مانند ریویوهای آنلاین، محتواهای معرفی‌کننده، آموزش‌دهنده و فرهنگ‌ساز در وبلاگ، آموزش‌های ویدیویی و موشن، اینفوگرافیک، اخبار صنعت و غیره) به عنوان وسیله‌ای برای فروش محصول شده است.

از آنجا که فناوری‌های تجارت الکترونیکی به بلوغ رسیده‌اند اکنون مخاطب‌ها از دیدن کالایی که به صورت آنلاین تبلیغ می‌شود بیشتر ترغیب به خرید می‌شوند یا به عبارتی نرخ درگیری و تبدیل شدن مخاطبان بالقوه به مشتری نسبت به روش‌های سنتی بیشتر است. چون مخاطب تنها کافی است چند کلیک کند تا به کسب‌وکار شما برسد و بررسی‌هایش را انجام دهد و در نهایت خرید خود را ثبت کند.

در حوزه تولید و انتشار محتوا نیز مجموعه ایکسب برای شما راهکارهای هم در حوزه تولید و هم در حوزه انتشار اندیشیده است. اگر شما در حوزه تولید محتوا مشکل دارید می‌توانید از کارشناسان ایکسب راهنمایی و کمک بگیرید و همچنین اگر در حوزه نشر نیاز به رسانه دارید بلاگ، مجله ایکسب و شبکه‌های اجتماعی ایکسب در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا مطالبتان به خوبی در گوگل ایندکس شود.

در زمینه نشر محتوا علاوه بر مجله و بلاگ ایکسب چند پلتفرم دیگر مثل ویرگول، اخبار رسمی و بلاگفا وجود دارند که شما برای بازنشر رایگان محتواهای خود در بستر وب از آنها هم می‌توانید استفاده کنید.

خوب حال بیایید نحوه راه اندازی عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی اینترنتی را شروع کنیم.

به طور قطع یقین همیشه شروع کار، سخت‌ترین قسمت هر چالش ارزشمندی است. ولی ما با راهنمایی‌های که خواهیم داشته باشیم این فرایند را برای شما ساده‌تر خواهیم کرد بنابراین شما به راحتی می‌توانید تجارت فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین خود را شروع کنید.

خلا و شکاف بازار را شناسایی کنید

هنگام فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت آنلاین، ابتدا لازم است یک موقعیت بکر و دست نخورده که فعالیت زیادی در آن بخش صورت نگرفته پیدا کنید یا اینکه آن بخش رقبای قوی و زیادی وجود ندارد یا اینکه هنوز بازار در آن بخش نوپاست و هنوز به نقطه بلوغ و اشباع خود نرسیده است.

محتوای جدیدی که هر روز بصورت آنلاین ارسال می‌شود رقابت در همه بخش‌ها را دشوار کرده است پس گم شدن و دیده نشدن در این فضا خیلی آسان است کافی است هیچ کاری نکنید. پس توجه داشته باشید انتخاب موقعیتی که فضای رقابت در آن کمتر است می‌تواند احتمال موفقیت و پیشرفت شما را بالا ببرد.

بنابراین با انتخاب تمرکز بر روی یک نوع محصول یا دامنه خاصی از محصولات می‌توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال می‌توانید تمرکز خود را بر روی محصولات یا راه حل‌های طبیعی مراقبت از پوست را انتخاب کنید.

به عبارت دیگری، قبل از گسترش کار خود برای فروش طیف وسیعی از محصولات، ایجاد شهرت در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در یک حوزه خاص بسیار آسان‌تر و کارآمدتر برای آینده کسب‌وکار شما خواهد بود.

به نحوه تامین منابع خود فکر کنید

اگر می‌خواهید با کسب و کار فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین خود سود کسب کنید باید محصولات خود را از یک برند و تولیدکننده معتبر خریداری کنید که محصولات معتبر و قابل اطمینانی را ارائه می‌دهد و همچنین پارتنر خوش قول و همراهی برای شما است.

تولیدکنندگان و فروشندگان حجم بالا در صنف عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی، معمولا محصولات را با نرخ کمتری به عمده فروش‌ها و حتی خرده فروش‌ها ارائه می‌دهند چون آنها را در مقادیر زیادی می‌فروشند و مستقیما خودشان یا تولیدکننده مارک هستند یا با مارک‌های تجاری بزرگی همکاری می‌کنند. این باعث می‌شود وقتی کالاهایی را با قیمت عمده فروشی به مشتری می‌فروشید سود کسب کنید.

همچنین این، به این معنی است که می‌توانید به سرعت و با کارایی گسترده کار خود را افزایش دهید چون از طریق فروش و بازاریابی آنلاین مشتری بیشتری جذب می‌کنید و تقاضا هم برای خرید از شما افزایش می‌یابد.

یک نام تجاری با هویت بسازید

کسب و کارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی اگر بخواهند برجسته شوند و بر مشتریان تاثیر بگذارند به یک برند و مارک نیاز دارند تا بتوانند هویت و تصویر برند خود را از طریق آن نام تجاری نشان دهند. این برند و برندینگ باعث افزایش فروش اجتماعی می‌شود.

فروش اجتماعی در واقع ایجاد روابط با مشتریان برای افزایش فروش است. اگر کسب و کار شما هویتی نداشته باشد که افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند انجام این کار چالش برانگیز خواهد بود.

توسعه نام تجاری شامل؛

  • به این فکر کنید که مشتری هدف شما کیست. کدام محصولات، لحن و سبک برای آنها جذاب است؟
  • به فکر ظاهر کسب و کار خود باشید. آرم شما چگونه خواهد بود؟ چه هویت بصری برای وب سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما بهتر است؟
  • به چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان فکر کنید. چه لحنی را باید برای ارتباط با آنها به کار گیرید؟

چگونه یک فروشگاه آنلاین فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی داشته باشیمیک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید

در نهایت، همه کسب و کارها به نوعی نیاز به فروشگاه اینترنتی یا وب سایت تجاری دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را از آنجا بفروشند یا خود را پروموت و پرزنت کنند. در واقع فروشگاه اینترنتی یا سایت تجاری، ویترین هر کسب‌وکار است. امروزه می‌توانید فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی را به روش‎‌های مختلفی به صورت آنلاین بفروشید.

ساخت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی

این شامل ساخت یک فروشگاه آنلاین از ابتدا یا استفاده از الگو است. به یاد داشته باشید شما باید یک دامنه برای سایت تجارت الکترونیکی خود ثبت کنید. برای ساخت آن می‌توانید یک توسعه دهنده وب استخدام کنید یا از یک سازنده فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. اگرچه استفاده از یک سازنده سایت آسان‌تر و مقرون به صرفه است اما شما نمی‌توانید بر نحوه عملکرد فروشگاه خود کنترل داشته باشید.

از بازارهای آنلاین و مارکت پلیس ها استفاده کنید

چندین بازار آنلاین مانند ایکسب و Amazon وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهند لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت آنلاین بفروشید. اگر می‌خواهید درباره این موارد بیشتر بدانید می‌توانید به مقاله راهنمای عضویت در سایت ایکسب مراجعه کنید.

این نکته را همیشه گوشه ذهن خود داشته باشید که چه شما فروشگاه اینترنتی داشته باشید و چه نداشته باشید پلتفرمی مثل ایکسب برای گسترش کار شما بسیار مفید خواهد بود.

اگر سایت فروشگاهی ندارید، ایکسب برای آنلاین شدن شما یک فرصت خارق‌العاده است و اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید باز ساخت ردپا در یک بستر و پلتفرم با مخاطبان گسترده و مرتبط می‌تواند روند رشد و پیشرفت شما را تسریع بخشد در واقع شما با ساخت پروفایل تجاری یا فروشگاه اینترنتی انگار دو تا شعبه از کسب‌وکار خود دارید.

فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی:

شما می‌توانید مستقیما از طریق کانال‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام محصولات خود را پروموت کرده و در نهایت مشتری پیدا کرده و بفروشی. در اینجا ممکن است شما به مشتری جدید بفروشید یا به یک مشتری قدیمی فروش مجدد داشته باشید.

این گزینه و گزینه فروش از طریق ایکسب یک گزینه عالی برای کسب‌وکارهای عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک‌تر است چون راه‌اندازی آن ارزان و آسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش عمده فروشی آنلاین و اینترنتی بلاگ ایکسب مراجعه کنید.

عمده فروشی لوازم آرایشینکاتی برای فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت آنلاین و اینترنتی

اکنون که فهمیدید برای شروع فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت آنلاین چه کارهایی لازم است، در ادامه به نظرم چند نکته برای موفقیت در کسب‌وکار شما می‌تواند به شما کمک زیادی داشته باشد.

اطلاعات خود را در مورد محصولات خود کامل کنید

برای فروش عمده موفقیت‌آمیز محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین محصولات مراقبت از پوست به صورت آنلاین، باید همه اطلاعات لازم در مورد محصولات خود را بدانید و آن را یاد بگیرید.

مشتریان برای اطلاعات دقیق محصول به شما مراجعه می‌کنند. برای جلب اعتماد و ترغیب فروش در آینده مجبورید به آنها پاسخ صحیح بدهید. در نتیجه، شما باید بدانید که محصولاتتان در کجا تولید می‌شود و نحوه استفاده از آنها چیست.

همیشه مخاطب خود را در نظر بگیرید و به آنها توجه کنید

اگر یک توصیه واحد وجود داشته باشد که در انواع و اندازه‌های تجاری به کار برود آن این است که «مشتری خود را بشناسید.» این تعیین می‌کند چه محصولی را برای فروش به انبار خود اضافه کنید و همچنین در مورد بهترین پلتفرم‌ها، روش‌های تعامل با مشتری و نحوه بازاریابی تجارت خود اطلاع داشته باشید. به عبارتی اثربخش‌تر و با کارایی بالاتر کار کنید و تجارت خود را بهینه کنید.

اگر درک درستی از بازار هدف خود نداشته باشید هنگام تصمیم گیری‌های مهم، مخاطبان خود را در نظر نمی‌گیرید تمرکز و جهت‌دهی کافی نخواهید داشت و در نهایت به سرعت مشتری خود را احتمالا از دست خواهید داد.

رقبا را به صورت مداوم بررسی کنید

مدام به خود یادآوری کنید که در رقابت با سایر کسب‌وکارها هستید. مشتریان دائما در حال مقایسه بین فروشندگان هستند و قبل از پول، سخت گزینه‌ها را ارزیابی می‌کنند. این وظیفه شماست که آنها را متقاعد کنید که باید محصولاتتان را بیش از محصولات دیگر رقبا خریداری کنند.

تالارهای گفتگو، اینستاگرام و گروه‌های فیسبوک مکان‌های بسیار خوبی برای دانستن این است که رقبای شما در چه وضعیتی قرار دارند و نحوه تعامل مشتری با آنها چگونه است. به سوالات کاربران و برندهایی که در سایت‌ها ذکر می‌کنند نگاه کنید تا تصویر کاملی از فضای رقابتی به دست آورید.

از خود بپرسید: رقبا چه کارهایی را به خوبی انجام می‌دهند؟ آنها چه ضعفی دارند؟ چه چیزهای و نیازهایی به خوبی پاسخ داده نمی‌شود که من بتوانم راه حل یا محصول ارائه دهم؟ از سایت و بازاریابی آنها چه چیزی را دوست دارم و از چه کار آنها خوشم نمی آید؟ دانستن و کسب اطلاعات در مورد رقبای خود موجب تقویت تجارت خواهد شد. آنها را نادیده بگیرید و در آخر همان اشتباهات را خواهید کرد.

از آخرین روندها و ترندهای حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی آگاهی پیدا کنید

به عنوان یک عمده فروش لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین، باید از آخرین ترندها حوزه آرایشی و بهداشتی و مراقبتی آگاهی داشته باشید. این نه تنها باعث می‌شود که کسب و کار شما آپدیت و مرتبط بماند بلکه به شما این را امکان می‌دهد تا از روندهای نوظهور قبل از پرشدن توسط رقبا و اشباع بازار بهره‌مند شوید.

این مهم در صورت داشتن فروش اجتماعی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون از محتوای آنلاین برای جذب مشتری، پرورش روابط و فروش خود استفاده خواهید كرد. اگر محتوای شما قدیمی باشد بازدیدکننده و خریدار شما علاقه کمتری به شما نشان خواهد داد در نتیجه فروش و حاشیه سود شما کاهش خواهد داشت.

لیست موجودی انبار خود را تهیه کنید

مهم است که از موجودی کالاهای تان اطلاع داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد سفارشات را ردیابی و مدیریت کنید بنابراین نمی‌توانید کالاهای ناموجود در انبار را تبلیغ کنید. موجودی‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند تا بدانید چه چیزهایی فروش خوبی دارند و چه چیزهایی نه، و شما می‌توانید در روندهای جدید و نوظهور، برجسته باشید.

نمی‌توان انکار کرد که راه اندازی کسب و کار عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی آنلاین یک چالش است. با این حال، بسیار بی‌نظیر است اگر درست انجام شود و سودآور هم هست. برای غلبه بر چالش‌هایی که با آن روبرو هستید ایده خوبی است که از شرکایی مانند ایکسب راهنمایی و پشتیبانی بگیرید.

اطلاعات و تخصصی که دریافت خواهید کرد بسیار ارزشمند است خصوصا اگر در این صنعت تازه وارد باشید. همین امروز به صورت رایگان در ایکسب ثبت نام کنید و کسب و کار عمده فروشی لوازم ارایشی و بهداشتی آنلاین خود را شروع کنید!

برترین شرکت های آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در ایکسب

۱- شرکت پایون توزیع کالا

شرکت پایون توزیع کالا در سال 1369 توسط  نادر خلیلی مسگری بنیانگذاری شد. این شرکت یکی از نمایندگان و توزیع‌کنندگان اصلی برندها و محصولات معتبر جهانی در زمینه محصولات بهداشتی آرایشی مانند تریزا، هونجا، پولو و ولرا در ایران است.

شرکت پایون توزیع کالا از آن زمان تاکنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با بکارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کار، ارتقا زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری و مطالعات و تحقیقات، شرکتی پیشتاز و نوآور در بازار رقابتی ایران محسوب می‌شود که از این طریق توانسته خدمات ارزنده‌ای هم به شرکای خارجی خود ارائه دهد.

نگرش جهانی، نگاه خلاقانه و بازارمدار مدیریت این شرکت در کنار شبکه توزیع گسترده، مدیریت استراتژیک مارکتینگ، بازرگانی و لجستیک پر قدرت و مدیریت زنجیره منابع مالی، از مزیت‌های رقابتی پایون است که زمینه موفقیت و رشد بسیاری از برند‌های بین‌المللی را در بازار ایران فراهم آورده است.

پایون متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی است به گونه‌ای که همگان این شرکت را با رشد پایدار، رهبری بازار، برندهای قابل اعتماد و متعهد به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌های اجتماعی می‌شناسند. رضایت مشتریان برای ما مقدم بر هر موضوع دیگری است.

همکاری با غول‌های دنیا در زمینه محصولات بهداشتی آرایشی همچون Colgate و نمایندگی انحصاری ده‌ها برند معتبر جهانی، شرکت پایون را تبدیل به کانون اعتماد و توسعه بسیاری از تولیدکنندگان جهانی در ایران کرده است.

مشاهده شرکت پایون توزیع کالا در ایکسب

۲- شرکت الماس ارغوان آسیا

شرکت الماس ارغوان آسیا از سال 1388 در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با شعار کیفیت مناسب، قیمت مناسب، رضایت مشتری فعالیت خود را در زمینه‌های تولید انواع اسپرهای خوشبو کننده هوا، بدن و ادکلن جهت تامین نیاز بازار داخلی و صادرات، واردات انواع مواد اولیه مورد نیاز صنایع آرایشی و بهداشتی، انواع اسانس‌های صنعتی، شیشه عطرو ادکلن، ولو و درب، انواع قوطی‌های فلزی و آلومینیومی و غیره در سطوح بین‌المللی آغاز کرده است و با در نظر گرفتن نیاز بازارهای داخلی و خارجی اقدام به تولید محصولات خود با برندهای آیس من (Ice Men)، کافتو (cofeto)، زوا (zeva) و نیفتی (Nifty) کرده است.

این شرکت تحت نظارت اداره بهداشت و درمان ایران و با کسب مجوز های قانونی و گواهینامه‌های بین المللی Iso و بالاترین استانداردهای اروپائی و امریکایی و همچنین همکاری با شرکت‌های معتبر در زمینه صنایع آرایشی و بهداشتی، جهت کسب رضایتمندی مشتری گام بلندی در این صنعت در داخل کشور برداشته است.

شرکت الماس ارغوان آسیا مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی و مواد اولیه درجه یک به بازارهای ایرانی و خارجی عرضه کرده و از بدو فعالیت رضایتمندی مصرف‌کنندگان محصولات خود را فراهم کرده و با چشم انداز حضور در بازارهای جهانی با برند ایرانی و محصولات با کیفیت ایرانی و صادرات رو به سوی آینده گام برمی‌دارد.

مشاهده شرکت الماس ارغوان آسیا در ایکسب

۳ – شرکت شمیم رایحه یاس

شرکت شمیم یاس نماینده انحصاری کمپانی کریشن فرانسه در خاورمیانه است. شرکت شمیم رایحه یاس از سال 1379 به صورت گسترده و حرفه‌ای فعالیت خود را با مدیریت روح الله گودرزی آغاز کرد.

این شرکت از ابتدا برای حضور پررنگ و قدرتمند در بازار عطر ایران فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی کرد و به طور مستمر با شرکت‌های مطرح تولیدکننده عطر در جهان توسط نمایندگی‌های آن ها در ایران همکاری داشته و در همین حین روز به روز تعداد نمایندگی‌های خود را در سطح کشور گسترش داد.

شرکت شمیم یاس پس از کسب تجربه لازم در بازار عطر و شناخت کامل شرکت‌های تولیدکننده عطر و بعد از بازدیدهای پی در پی از خط تولید شرکت‌های برند و مطرح فرانسه و اروپا همچون؛ (مان، شارابوت و روبرتت، اس اف ای، پایان، کانسپت، اکسپریشن، ژان نیل، سوزیو، تکنیکو فلور، مولینارد و کریشن) شرکت کریشن را فرانسه را به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کرد و در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری کمپانی کریشن در خاورمیانه مشغول فعالّیت است.

مشاهده شرکت شمیم رایحه یاس در ایکسب

۴- شرکت ارمغان پیوند پایدار

شرکت ارمغان پیوند پایدار، با نام تجاری سسمی، ضمن نوآوری در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی، صنعت نوین کیف‌های تبلیغاتی و بسته‌بندی شکیل و ماندگار را سرلوحه کار خود قرار داده است. این هدایا شامل کیف‌های آرایشی، کیف‌های ورزشی، کیف‌های سفری و تجهیزات سفری، کوله پشتی، کیف پول و انواع هدایای تبلیغاتی است.

سسمی از معدود تولیدکنندگانی است که کیف‌های تبلیغاتی مورد نیاز شما را متناسب با نظر و سلیقه و هدفتان طراحی و تهیه می‌کند. درج لوگو و نام شرکت شما با بهترین کیفیت بر روی کیف‌های سفارشی، آنها را تبدیل به محصولاتی ماندگار می‌کند که در دستان مخاطبان شما قرار گرفته و بهترین ابزار تبلیغاتی برای پیشبرد موفقیت‌های تجاری شما خواهند بود.

مشاهده شرکت ارمغان پیوند پایدار در ایکسب

۵- شرکت صنایع شیمیایی اریس

شرکت آریس در سال 1987 میلادی در کشور آمریکا فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده، آغاز و سپس در سال 1383 شمسی مبادرت به تاسیس شعبه ایران کارخانه خود کرد.

هدف از تاسیس کارخانه در ایران عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بین‌المللی و قیمت مناسب با نیاز جامعه بود. همچنین در سال 2014 میلادی این شرکت به تاسیس شعبه دیگری از کارخانه خود واقع در امارات اقدام کرد.

مواد اولیه محصولات این شرکت از معتبرترین کمپانی‌های آمریکایی، آلمانی، اسپانیایی،فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی و غیره تامین می‌شود. فرمولاسیون پیشرفته و غالبا انحصاری آریس نیز با همکاری متخصصین بین المللی و معتبر روز دنیا انجام می‌پذیرد که به وسیله ماشین آلات پیشرفته خود محصولاتی باکیفیت بالا را تولید و عرضه می‌کند.

در حال حاضر این شرکت با توجه به تجربه و توان بالای خود در عرصه تولید محصولات با کیفیت، مبادرت به همکاری با شرکت‌های بسیاری جهت تولید و مشاوره فرمولاسیون می‌کند.

مشاهده شرکت صنایع شیمیایی اریس

۶- شرکت سام آرای افق

شرکت سام آرای افق (سهامی خاص) در آذر ماه سال 1392 با هدف تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی در گروه کالاهای مهم مانند انواع کرم‌ها، شامپوها، اسپری بدن و خوشبو کننده هوا، ژل‌ها و غیره تاسیس شد.

محصولات این شرکت بر پایه تحقیقات و تجربه متخصصان با سابقه در این صنعت با توان رقابت کیفی با کالاهای خارجی و داخلی در بازار های بین‌المللی و داخلی در سبد متنوعی از کالاها پس از اخذ کلیه مجوزهای بهداشتی، صنعتی و استاندارد عرضه می‌شود.

محصولات این شرکت در کارخانه واقع در اشتهارد کرج با سالن تولید و فضای اداری 44۰۰۰ متر مربع و با به روز ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه‌ها، تولید و بصورت انحصاری، فراگیر و مویرگی با بهترین بسته‌بندی و کیفیت بالا توزیع می‌شود.

مدیریت شرکت سام آرای افق با بیشترین و بهترین تولید، دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفی IMS بر مبنای استاندارد ISO 14۰۰1 و OHSAS 18۰۰1 است و از خطوط راهنمای استاندارد بهره می‌گیرد.

مشاهده صفحه سام آرای افق در ایکسب

۷- شرکت سانا گستر

شرکت سانا گستر (سهامی خاص) در سال 1379 با اخذ نمایندگی انحصاری LANAFORM بلژیک در ایران شروع به فعالیت کرد. این شرکت در زمینه تجهیزات مراقبت خانگی و بیمارستانی سابقه‌ای طولانی دارد و از جمله برندهای مهم در زمینه محصولات مراقبت سلامتی است.

برند NAQI بلژیک از سال 1386 توسط شرکت سانا گستر به عنوان نمایندگی انحصاری در ایران وارد ایران شد. شرکت NAQI بلژیک به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات مراقبت پوستی در سطح اروپا است.

سانا گستر به عنوان نماینده انحصاری BESHELL بلژیک از سال 1389 محصولات بسیار با کیفیت این شرکت بلژیکی را به مردم ایران معرفی کرد. انواع محصولات در زمینه تناسب اندام و هوای سالم که با استقبال مصرف‌کنندگان خود همراه شد به نحوی که کیفیت بالای محصولات مورد تایید همگان قرار گرفت.

برند MEDISANA آلمان از سال 1391 توسط شرکت سانا گستر به بازار ایران معرفی شد. شرکت سانا گستر به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری MEDISANA GERMANY محصولات این شرکت را وارد کرده و در تلاش است برند MEDISANA که از جمله مطرح‌ترین و معتبرترین برند در زمینه تجهیزات پزشکی، مراقبت خانگی و بیمارستانی است و از جمله بهترین تولیدکننده و عرضه کنندگان دستگاه‌های فشار خون سنج دیجیتالی در سطح جهان است را در اختیار مخاطبان خود در ایران قرار دهد.

شرکت سانا گستر از بدو تاسیس در قالب یک شرکت تجهیزات پزشکی، بهداشتی، زیبایی، آرایشی و ورزشی با نگاهی آینده ‏نگر و کوششی بی‏ وقفه برای تامین کلیه نیازهای بخش سلامت خانواده، با هدف ارائه ابزارهای سنجش و کنترل علایم حیاتی بدن و در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه تاسیس شده است. این شرکت همواره سعی نموده است با عرضه محصولات با کیفیت بالا سلامتی و آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

مشاهده صفحه سانا گستر در ایکسب

8. ام بستلی (mbestly)

درباره ام بستلی (mbestly) نمایندگی رسمی برند سالوته در ایران

معرفی شرکت ام بستلی (mbestly): نمایندگی رسمی برند لوازم آرایشی و بهداشتی سالوته در ایران

شما هم تجربه کرده اید!!!

یک کمد لباس که شاید بیش از نیمی آن را نمی پسندید و از خرید آن پشیمان هستید.چرا که در خرید تناسب خود با لباس را در نظر نگرفته اید؛ تغییر وزن داده اید و یا در خرید عجله کرده اید و باز هم برای ست روزانه و یا مناسبتی خاص جمله معروف{چی بپوشم} را از خود پرسیده اید.

همچنین اگر خانم باشید پیش آمده که برای مناسبتی خاص هزینه بالای برای طراحی میکاپ و موی خود پرداخته اید و در نهایت بهترین خود نبوده اید و رضایت کافی نداشته اید…

کمپانی مد،استایل و زیبایی mbestly با همکاری متخصصان داخل و خارج از کشور، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر موقعیت اجتماعی و رفاهی که هستید بتوانید مشاور تخصصی و رایگان استایل و زیبایی خود را داشته باشید و در صورت تمایل با مراجعه حضوری به مرکز ما و یا ارتباط مجازی، دیگر دغدغه سبک منحصر به فرد خود را نداشته باشید. کمپانی مد، زیبایی و استایل MBESTLY در سال 1397 در شهر تهران و برای اولین بار در ایران راه اندازی گریده است.

این مرکز با همکاری چند متخصص داخلی و خارجی در حوزه های مد و پوشاک، زیبایی و چهره،طراحی و تولید لباس،زیورآلات و … به منظور رفع نیاز جامعه به وجود این حوزه، تشکیل شده است. فعالیت خارج از کشور این کمپانی در کشورهای ترکیه و آلمان با استقبال متقاضیان همراه بوده است.

اهداف:

ارائه خدمات و محصولات با کیفیت مطابق با استاندارهای روز دنیا به متقاضیان

رعایت اصول مشتری مداری و کسب ر ضایت مشتری

کار آفرینی برای افراد دارای مهارت و رشد آنان

ارائه جدیدترین سبک های روز دنیا به متقاضیان

ایجاد فضایی بر ای ارائه خدمات جامع به مقاضیان و رفع دغدغه های آنان

امیدواریم خدمات، محصولات و مشاوره های ما شما را در انتخاب بهترین ظاهر برای خود همراهی کرده و رضایت کامل شما را جلب نماییم.

شرکت ام بستلی نمایندگی رسمی توزیع و پخش محصولات سالوته در ایران است. علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این شرکت مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید